beat it

Hallohallo i lingongrottan

Är numera hemma med skräpinternet som inte går snabbare än min farfar med höftprobem! Försöker fixa med designen men det tar stopp när jag ser alla skitkoder och saker, så jag skippar det just nu och låter min söta rara vän linnea ta hand om det när hon har tid ('::  tack kära vän!

Tog en runda med Chilli på stan förut, fick panik när jag tänkte på hur mycket jag ville ha och hur lite jag skulle kunna få med min budget. Skulle räcka till 12 donken cheeseburgare ungefär! Tur att jag fyller 16 gyllene år snart så jag kanske kan få lite mer lön att spendera!

Väntar just nu på att min underbara man ska komma ner och hålla mig sällskap kvällen och natten ut, det ska bli mysigt :') Sedan imorgon bitti ska jag följa honom till bussen och vinka adjö och fälla en liten tår för att han måste gå till skolan när jag är ledig hela dagen!
Lyssnar på mysmusik gör jag också, eller cutcut musik som jag också skulle kunna kalla det! fall out boy ;s hallu!
Men jag måste dock tyvärr erkänna att fall out boy - beat it & fall out boy - I don't care har varit väldigt trevliga bitar jag lyssnat på idag!
Hittade även Paramore - Decode & Paramore - Hallelujah som jag blev kär i bara för att Decode är med i Twiligt, som för övrigt måste vara världens bästa film!
Cutcut så att säga!

Men nu måste jag kila, maten kallar, prinskorvar formade till grisar är ju inget man får missa!


2008-12-08 @ 17:15:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0