engelska, datakunskap och "nu lurar vi word" tim

suck, jag känner mig som ett arsle om man jämför med alla nv:are.
så otroligt smarta männsikor så jag vet inte vad.
försökte fixa min sidnummrering på engelska och datakunskaps uppsatsen som jag ska lämna in idag, men jag fattade inte hur fasiken man först ska få till en romersk etta och sedan vanlig numrering, så det blev ropa på "nu lurar vi word tim" . seriöst, smart kille!
jag fattade inget när han gjort klart det, sedan blev det ropa igen när jag skulle fixa andra dokumentet.
Men han fick till det iallafall, så jag kanske klarar betyget ändå! hoppas jag...

Nu ska jag och mitt smarta arsle dra mig vidare till bättre tider.
Funderade på att gå hem, men nu orkar jag inte för nu är jag arg, också råkade jag avslöja mina planer för emma&cecilia, så dom vet att jag ljuger om jag gör det. och ljuger man är man dum.
Ska därför tvinga med mig Cecilia och köpa mig en skjorta sedan innan vi åker hem, så det så.

ha en bra skoldag, för det har inte jag.

"jag ska följa dig hack i häl hela vägen in på toaletten cecilia" skickar ett hej också
2008-12-12 @ 12:47:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: chili

japp mitt liv består av följa emelie överallt!!!

2008-12-12 @ 12:49:55
Postat av: emelie

mohoho :')

2008-12-12 @ 12:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0