fear no darkness promised child

Ännu en avledon senare, och sömnen blev ungefär lika många timmar som jag pluggade igår.
Har så jäkla ont i skallen så det är sjukt!
Funderar på om det är synen som gör det. kanske har ansträngnings huvudvärk eller något.
Maybebaby blir en glasögonorm i framtiden som jag redan har varit. wohoho.
Har haft ont i skallen i dagar nu, det ger inte med sig. Eller så ger det med sig men slår tillbaka sedan.
Pluggade och pratade i telefonen hela kvällen igår, pratade med en aningen trött joakim. Tror inte att han kommer ihåg att han pratat med mig ens.
Bussturen imorse var väldigt otrevlig, ingen cecilia och ingen jocke.
Trodde att Jocke skulle kliva på, men han gjorde det icke, och inte svarar han på sms eller när jag ringer heller så jag börjar fundera på om jag är extremt dissad eller om han har försovit sig. Buhuhu.
Ska nu börja plugga lite på det jag inte orkade med igår.
Körde dom korta svaren igår och tar dom längre idag. Eftersom jag måste och vill ha ett bra betyg.
Annars händer nada, tråkig dag för en tråkig tjej.
och jag skriver som en kratta, verkar som alla ord jag ska skriva ändras och skrivs i formen "skriva,skrivit,skrev" eller någon annan form av det. Alla ord vill bli skriva. ringa vill bli skriva, kliva på blev skriva.
Oliiiiiiiiidligt spännande.
Godnatt igen, nu ska jag sova på soffan här en timme tills jag börjar.
2008-12-17 @ 08:24:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0