fjällenfjällenfjällen

Nu är jag här, äntligen :') hos min söta älskling :D
Sitter på Gullspirastigen i Storhogna i en otroligt mysig stuga som är lika kollosal som vårat hus och myser med min bäbis :')
Åkte tåg själv för första gången, stolt apa!
Det var skit äckligt vill jag lova, man fick sitta vart man ville och allt var bara jätte konstigt.
Men fram till ånge kom jag i alla fall, och där stod han, min riddare i nöden, min älskling av alla älsklingar, den legendariske Joakim Ersson och log med sitt charmbarns leende när jag klev av tåget, så söt!
The Ersson fader och The Söderlund moder satt i bilen och väntade på oss när vi sedan spatserade ifrån stationen upp på parkeringen.
Sedan började våran resa upp mot Storhogna.
Blev som det brukar bli, en korv ifrån OKQ8 och sedan mycket mys i bilen :D
När vi kom upp till stugan myste vi på, packade upp och sedan tog vi på oss full utrustning och begav oss till den enorma backen här utanför, spände på oss pjäxor och skor och började åka och hoppa här utanför (HHHH)
Dock så gav vi upp efter 5 minuter kanske och gick in och duschade och bastade, vaarmt och skönt :D
Efter det blev det mat och sedan myste vi ännu mer framför brasan och tv.n.
Vi kollade först på körslaget och sedan på en film med Jockes mamma, The mist hette den.
Bra, men inte bra och dåligt slut! :d

Sedan är vi typ där vi är nu.
Jocke ligger och läser sportbladet bredvid mig, luktar gott gör han också!



Uppdatering ifrån igår:

Åkte in med mamma till staden runt kvart i ett ungefär, mötte upp Nathalie på mammas jobb.
Jag och Nathalie begav oss ut på affärer för att hitta saker och jag måste säga att Nathalie lyckades ganska bra! Jag tror inte vi gick ut ur en butik utan att hon hade en kasse med sig.
Jag lyckades också få med mig lite saker! en jacka, en långärmad tröja och en t-shirt som jag fick av Nathalie i julklapp. Väldigt fin, tack så mycket Nettis :D
Jag får se om jag laddar upp en bild på mina nya inköp senare eller om det skippas.
Vid 5 åkte Nathalie hem och jag mötte upp min familj och Olssons på 1891's café.
Halv 6 gick vi och åt middag på Ming Palace, extremt gott!
Vi tog kvart över 7 bussen hem och på den bussen satt även en liten filur vid namnet Lill Svedin, talade lite med henne om allt möjligt och kollade på hennes nya kamera som är kanon men inte Canon.
Det beslutades i alla fall att jag skulle med henne hem och ta en tupplur där över natten :D
Men det slutade med pulka åkning, wii-spelning och kamera fixning ända in till sent över 4.
Mycket trevlig kväll med massa skratt och fula bilder, tack för den lillen :D

Nä men nu ska jag lägga mig på min älsklingsarm och pussa på min älsklingperson i hela världen.
Får se om det kanske kommer bli dålig uppdatering med tanke på att jag är i fjällen :D hoho!

Sovgott folket :*


2008-12-28 @ 02:35:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0