godmorgon världen

Sov ovanligt länge idag, hela familjen!
Vi vaknade runt halv 11 hela högen, tror jag i alla fall men jag ska inte lova något eftersom jag var sist upp.
I vanliga fall hade vi varit vaken vid 8, men det är väl åldern som slår till på oss alla.
Vid kalleanka-tid ska vi upp till magnus och marie, där vi sedan får besök av mr. tomten ((((((((:
Får se om det blir någon mer skrivning idag, man vet aldrig :)

Jaja, ha en riktigt god kalleankastund och julkväll kära vänner och ovänner! :)

Hejdo
2008-12-24 @ 12:00:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnet

SV: Aw, tack sötkorv :D kan inte igodkänn att jag inte är nörd satt :)

2008-12-24 @ 23:38:28
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0