Godness on a highway

Skrivarenergin finns någonstans men jag vettefan vart den är just nu.
Kanske är så att all energi gick åt att städa upp i detta jäkla hus så nu finns det ingen energi kvar till det viktiga :o

Idag har jag iallafall (som ni smarta människor kanske redan har listat ut) städat hela dagen, damsugit och skurat hela huset, överallt, i varenda jäkla vrå.
Gjorde det på kanske en kvart (aa) men orken försvann ändå, så jag la mig på mitt rum i min kära säng, med min kära dator framför mig och min kära nya myyysik som jag fick av Linnea i förrgår.
Här trivs jag mycket bättre än springandes omkring i huset med en mopp i ena handen.

I morse åkte min tokas upp till fjälls för att fira jul med familjen i deras mysiga stuga. Blev ett jobbigt goodbye :'(
Skönt att det inte blir ett för långt hejdå bara,  på lördag bär det av även för mig upp till storhogna och deras mysiga stuga :')
Ska vara allmänt fjällivs-aktiga i en vecka, mys :'))))

Nä nu ska jag försöka fixa ny bloggdesign om jag orkar, fast jag tror inte det blir av faktiskt :p
Och ikväll ska jag fixa grisstjärten och baka knäcken, om inte familjen är sur som jag, då går det inte. :)

Morsningkorsning kära läsare.
2008-12-23 @ 15:26:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0