Hallelujahn

Halloo som lasse skulle säga!

Ledig dag idag, mycket skönt! Sov till kanske runt 12 vaknade upp och såg massa sms från Cecilia, smsade tillbaka och beslutade att vi skulle åka till stan, men det blev inte av, jag var tvungen att lämna återbud, min kropp mådde inge bra så det blev ligga hemma hela dagen istället, skulle plugga men orkade inte det heller, vilket inte var så bra med tanke på allt som måste göras för att inte ig-karin ska ta mig, så jag dammsög hela huset åt mamma istället (för att hon tvingade!? mig!) sedan har jag inte gjort så mycket, bara degat.. typ.

Ikväll blir det träning om jag orkar och mår bra för första gången på år och dar, ska bli skönt! om jag överlever det vill säga :') Sedan ska jag hem och sova tidigt så det blir morgon och jag blir dränkt i presenter och fika på sängen och hela kittet.. eller inte men ändå  :'dd

Nu ska jag prova att resa mig upp för första gången idag och sätta på mig träningskläderna bara för att dom är så skön.

bajsbajs

                                                                                                                                                                                                                        

2008-12-09 @ 16:37:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0