Happy Birthday :*

16 år men känner mig inge snyggare eller smartare för det.

Dagen började bra, mor och syster, kom in och sjöng ja må hon leva, fick dock inge fika på sängen vilken var en besvikelse. men med tanke på att dom är lika aktiv som jag på morgonen så ska jag inte klaga. Öppnade en present och sparade resten till senare, sedan la jag mig och somnade om ett litet tag.
Klev upp, gjorde mig i ordning och gick till bussen. Fick ett sms av Cecilia där den männsikan skrev att jag kunde åka med henne kvar över 9 istället för med bussen halv 9. skööönt! Gick hem och la mig igen sov ett tag och sedan åkte jag bil till staden :')
Kom till skolan, trodde att jag skulle vara tvungen att göra muntliga kompliteringen men slapp det också, för stunden. Lunch, sedan bjöd mina kära vänner Cecilia, Emma, Matilda & Anna mig på fika på nya myscaféet här bredvid, tack kära vänner!

Nu ska vi egentligen ha matte men ingen pluggar för vi har ingen lärare.

Just det ja! Matilda hjälpte mig att fixa hur man lägger in youtube klipp så jag måste bara prova:

Underbar låt!   Daddy's gone - Glasvegas


2008-12-10 @ 12:35:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: chili

Happy Birthday på dig

2008-12-10 @ 13:13:47
Postat av: Jocke!

Grattis mitt hjärta på födelsedagen, jag älskar dig! <3 :')

2008-12-10 @ 15:58:33
Postat av: linnet

DU MÅSTE VISA MIG HUR MAN LÄGGER IN DEN KÅMPIS!

2008-12-10 @ 16:52:55
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0