kemiprov, biologiprov, naturkunskapsprov och en jäkla massa plugg

You may never go out again.
helskottaskalasbyxor vad mycket jag ska göra nu. Tisdag och Onsag är helt upptagna med massa skitsaker.
Orkar inte och har verkligen inte tid att sitta här.

Verkligen inte min dag idag, bussen hem åkte ifrån mig också, hade egentligen varit tvungen att vänta ifrån halv 3 till 4 i kvissle, men tack och lov för farfar som kunde skjutsa hem mig.
När jag väl kom hem hade jag så ont i magen så det blev en världens varmasteskönaste dusch och sedan gjorde jag te och satt mig här.. vid teven.. med böckerna och datorn. UNDRA vad det blir för saker jag håller på med resten av kvällen, undrasaflundra :')
Jocke kommer ner senare också så nu ska jag ta mitt kalla te och försöka plugga lite i alla fall.
Får se om jag hinner skriva sedan.

Hejpa


2008-12-15 @ 16:27:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0