monstertrucksexdrömmar..

Dock så är det inte jag som har haft drömmen. Det är min vännina som har dolda talanger i sin hjärna som kommer fram när hon sover. Jaa jag säger då det!

Hade biologiprov idag.. tack bevare mig väl för mina kära klasskamrater. Jag säger inte mer än att det var en tabbe av Linda att lämna oss ensamma i klassrummet under provet. Men fortfarande ska dom och Linda också ha ett stort tack! IG - hade det blivit på mig annars.
Efter provet gick jag ner till stan, träffade Nathalie ett tag och gick omkring med henne, följde även med henne på pickababcity för att köpa henne en stripsmeny som jag kunde sno godsaker ifrån.
Sedan gick vi vidare på våran vandring. Vi gick till H&M och jag medger att jag är smått sugen på en sån här:



Wohoho! Jag kommer ihåg hur det kändes när man var liten och hade heldräkter! jag hade en blå och vit randig :')
På hyllan fanns en med spindelmannen tryck på också, men jag tror jag gillar den med manteln bäst, det är något med mig och batman alltså :')
Fann min kärlek till dom när Nathalies kära kompisar stod och kollade på de ((:
Ska tillägga att nettan köpte presenter till sina kusiner medan jag stod och suktade över dom här godingarna, det är något speciellt med barnkläder :')
Efter det gick vi och kollade på lite allmänt, skulle köpa ett par skor, men det fanns inte kvar i min storlek!!!
Bara fyrtisar kvar. skit.
Kollade lite till och sedan gick jag till bussen.
Träffade mina kära gamla vänner Simon och Victor, även kära kusin Erik var med. Trevligt med lite sällskap sådär i kvällsmörkret. Speciellt av några man inte pratat med på länge!
Trodde jag hade tappat busskortet också, men jag hittade i min ficka när jag kom hem! Tråkigt slöseri med 15 kronor :O det är faktiskt en och en halv donken burgare!

Jaja nu har jag nästan precis kommit hem och sitter och dricker te på min säng.
Skönt att för första gången den här terminen inte ha någon press på att man måste plugga.
Ikväll åker jag till jocke min kärlek. myser lite där och sedan åker jag tidigt till skolan imorgon.
Börjar egentligen vid tre(?!) men vi ska åka in tidigare och kolla på film och käka på pekababcity med några i klassen, mysigt.

Nu ska jag ge upp det här skrivandet och vara en duktig dotra och städa mitt rum till mammas glädje,
Får se om jag hinner skriva sedan, jag har saknat Jocke så mycket så det kanske blir för mycket upptagenhet med han för att det ska hinnas med.

På återseende gott folk!
2008-12-17 @ 18:21:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

lungt att jag har hittat min julklapp till dig nu!!!

2008-12-17 @ 19:51:19
Postat av: emelie

tack, du kan lämna den utanför min dörr anonyma människa :D den gråa! (;

2008-12-17 @ 20:51:59
Postat av: Anonym

försöker du hänga ut mig i din blogg din lilla jäkel:);)

2008-12-17 @ 22:32:24
Postat av: emelie

gahaa! sluta nö, är du en närstående person som jag träffar dagligen nästan? :O

2008-12-17 @ 23:49:13
Postat av: felicia

barnkläder är skitmysigt att titta på :'D

2008-12-18 @ 12:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0