soffläge

orkar egentligen inte skriva idag, är tröttare än tröttast.
känner mig halft deppad på grund av tröttheten också.
ikväll ska jag plugga, och träna. kommer inte hinna med något annat.
Går till halv 5 idag också tror jag. frackyou.

Igår kväll blev det för det mesta plugga tills jag råkade somna vid 6 kanske, vaknade sedan vid halv 8 av att min jockesötnos kom och pussade mig på pannan tills jag vaknade, min lilla gopropp :') Blev då glad igen och när jag vaknat till lite mer gjorde vi en kladdkaka! eller jag gjorde den, jocke vevade med vispen (:
Satt oss framför teven, och jag pluggade.
Åt kladdkaka, och jag pluggade.
La oss i sängen, och jag pluggade.. ett litet tag i alla fall, medan jocke satt vid datorn.
Sedan la vi oss i sängen och lyssnade på musik, jocke förhörde mig på massa låtar och jag var bäst som kom på typ alla efter 5 sekunder!
Sedan la jag mig sådär underbart skönt på hans arm och vi låg och pratade tills vi somnade.

Orkar inte skriva om idag, vakna,buss,skola typ.

Mysig tröttlåt.
Hejdå!


2008-12-16 @ 09:47:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0