two chocholate balls and one banana

Hejåhå.

Mitt humör är sämst för tillfället.
Inte meningen så här på juldagen, verkligen inte.
Men jag vill så mycket som jag inte kan. Speciellt inte utan pengar.
Och jag tänker bara på saker som inte betyder något alls egentligen,
också stör jag mig på småsaker, småsaker för andra, stooora saker för mig.
Det mesta är nog för att joakim inte är här, då kan det bli instabilt!
Får för mycket att tänka på kanske, eller för mycket tid till att tänka rättare sagt.
Behöver honom.
Har honom, ha! :D
Bara inte bredvid mig :(

Idag var en bra dag, fast en tjock dag.
Åkte till farmor och farfar dom gamla galningarna och firade lilla julafton med kusinerna :')
Blev ju sådär onådigt mycket mat och sådär onådigt mätta med trötthet på köpet.
Jag blir fan alltid trött på julafton, väldigt trött! är det bara jag eller? :O
Öppnade presenter också, lite rikare igen, men pengarna räcker ingenstans!
Blir jobb för mig snart alltså, om jag ska överleva tonåren!

På talan om jobb så fick jag reda på idag att pappa försöker fixa sommarjobb på hans jobb till mig!
Bra betalt har jag hört också, eftersom släkten Hammarlund jobbar där i generationer så har kusinvitamin också sommarjobbat där! moho! :D
Hoppas bara jag får det, då blir det brummbrumma på sittgräsklippare på farligt område sommarn lång :D

Imorgon ska jag hoppas på det bästa och dra in till stan med Nettan och mellandagsrea kolla :)
Sedan middag med The Olssons på någon trevlig ort!

Nä, nu är min ork nollnollnoll, som vanligt!
Skulle jag inte bli väckt skulle jag sova dygnet runt :| Dangerous!

Nu ska jag skriva lite mer med min man och sedan ska jag sova i mina nya hotell sänglakan! muusigt.

Hejdå och godnatt bananas!
2008-12-26 @ 01:25:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0