tell me more

DIG:
1. Hur lång är du? - 162 - 163
2. Vad vill du bli när du bli stor? Mäktig
3. Vad pluggar du? - Natur (början på min mäktiga erövring)
4. Har du långt hår? - Tycker jag inte, nope
5. Vilken hårfärg har du? - aa, jo, lite av varje typ, mest orange :s
6. Rakar du dig ? - Ibland hårboll, ibland inte
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - ehee, rosa
8. Har du kysst någon idag? - jaa :')

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - svar ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Mamma ryter, pappa ryter om mamma ryter
3. Hur många syskon har du? - one
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - ja
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - the masterchief gjorde makaroner och korv
6. Hur många ställen har du bott på? - bara juniskärt
7. Vem i din familj stör du dig mest på? den som gör mig mest irriterad
8. Vilken familjemedlem är snällast? - alla är evil
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon ?- Om städa gills, idag.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - I lördags
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Nettan
3. Har du kysst nån kompis? - nej,
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - nnej
5. Vem har du varit kompis med längst? - Fanny
6. Vem känner dig bäst? - Nathalie eller Fanny
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - ett tag
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - nej, jag skulle slänga den
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - nej, det är rätt frivilligt skulle jag säga

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - kläder som inte är värda att nämnas
2. Har du bytt om idag? - nej, bara klätt på mig
3. Favorittröja? - Stoora och sköna och snigga
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - allt på jocke
5. Har du gett bort kläder nån gång? - dyes
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? -  ett antal gånger
7. Har du handlat kläder genom internet? - maap
8. Har du ljugit om storlek nån gång? - "emelie, du vet att du är en extrasmall.. eller en large"
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - åldriga sandaler och strumpor i
10. Vad använder du för skor? - ett par stinkande

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - om de behövs läxas upp
2. Klä dig annorlunda? - jag klär mig i det jag tycker ser bra ut och är skönt
3. Vara dig själv? - ja
4. Visa dig i badbyxor? - ja.
6. Pierca dej? - modig som redan har gjort det
7. Ge dig på utmaningar? - Om det inte är hemskt pinsamma utmaningar, då blir jag bara arg på dom som gett mig dom :)))
8. Vara omogen? - det tycker jag att jag är hela tiden :(
9. Äta små kryp ? - våga och vilja är två olika saker

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - MikaelElias
2. Vad heter din favoritlärare? - en icke befintlig, var linda tills jag fick veta vad jag hade för betyg -.-
3. Vad är ditt favoritämne? - alla när jag kan
4. Snyggaste läraren på skolan? - dana <33333
5. Har du bra betyg? - i vissa, i andra inte.
6. Tråkigaste ämnet? - spanska
7. har du skolkat mycket senaste året?- nehj
8. Hur tar du dig till skolan? - buss
9   Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - jocke är inte där, då blir det inget av med den saken
2008-12-23 @ 15:56:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

Dana är sjukt snygg <3

2008-12-24 @ 20:27:25
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Emma

jaa måste helt klart vara Dana som är snyggast på skolan!!!<3

2008-12-25 @ 13:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0