32 tum och mcflurry


Hallåhallå

Nu har jag massamassa att skriva men vet inte hur jag ska formulera det för att alla individer, eller invalider som cecilia sa, ska förstå mig. Kan börja med att skoldagen var låång. Vi satt och lyssnade och pratade och diskuterade hela dagen. Fick chokladbollar och drömmar också :') det var nog det bästa! Sedan efter skolan åkte jag hem,  drack juice och drog omkring för mig själv bland familjen, sedan kom mitt söthjärta och gjorde mig sällskap. Men det tog inte längre tid än en halvtimme innan vi drog iväg till media markt där och på väg hem och dit och överallt hände mycket... vi skulle dit och kolla på en digitalkamera till familjen, men det slutade med att jag och mamma diskuterade om vi skulle köpa en digitalkamera eller en systemkamera, men eftersom vi inte kunde bestämma oss så lämnade vi det åt sidan och fick vidare. Jag och jockesötnos gick åt ett håll och mamma och pappa åt ett annat håll. Efter ett tag hittade vi de två lösdrivarna som stog och kollade på tv-apparater. Det var då mamma bestämde sig för att döda mig med en hjärtattack, hon köpte en tv till mig (!?) jag tror hon har drabbats av en kromosom på fel ställe eller något. Så hem åkte vi, med en tv rikare som ska stå på mitt rum :'D på vägen hem köpte vi McFlurry också, underbart gott. Den fick inviga mitt påsklov! Nu sitter vi och kollar på hockey och har det mysigt, äter nygjorda halvmuffins med glass som mamma har bakat, dom var god för att vara super light utan massa socker och saker.

Just det ja, jag satt och skrattade hela vägen från donken fram till fläsian för att jag är så grym på att skämta också, slängde ut en och annan tår för att det var så roligt :')

- Vad heter den kinesiska versionen av ice ice baby?
- Vet inte.
- RICE RICE BABY!

hahahah fyfan alltså, ibland knäcker jag mig själv :')

Nej, nu ska jag sluta.

Farvälfarväl
2009-04-08 @ 21:38:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Är Emelie bortskämd?

Svar: Nope



Är Linnea avundsjuk som en struts?

Svar: Japp!



Åh, din lilla fis :(

2009-04-08 @ 23:29:07
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag kan låna din tv en gång i veckan (a) Och går den sönder klagar vi på min kanin!

2009-04-08 @ 23:32:37
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0