Everything was great until the headache came around


Hallojhalloj

Just nu sitter jag och myser i min soffa med min egen lilla mysis och min huvudvärk. Har hunnit med ganska mycket idag, bland annat organiserat garderoben, pluggat på redovisningen, finslipat på kemirapporten så den är klar, ätit tacos och bakat brownies, browniesarna blev väldigt lyckade! kladdiga och goda :D Nu har jag huvudvärk och "engångimånaden" magvärk. vilket inte är en bra kombo. Ska därför ta en ipren och dejta mina små kvalster i sängen.

Sovgott godingar




                                                                I say I love you, I say I care
                                                                When I tell you I love you, It means I always will be there
                                                                I'll never leave you, I aint goin nowhere
                                                                When I tell you I love you, cross my heart I will be there

2009-04-05 @ 22:55:10 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Men, var ju inte säkert :o

2009-04-06 @ 08:32:49
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: Hilda

åå vad gott med brownies! :D

2009-04-06 @ 09:35:28
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: ÅÅÅÅH, GLAD ÄLSKLING :')))))))))))))))))))))))

Du är så himla söt mitt älskade hjärta.

Forever and ever, youll stay in my heaaaart :'D<3

2009-04-06 @ 15:29:04
URL: http://aee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0