Fazer lövånger med 25% extra


Hallojhalloj

Idag har det varit en "vart har dagen tagit vägen?" dag. Jag kan inte fatta att klockan redan är halv elva ;o Det känns som att jag har pluggat och pluggat hela dagen och ändå känner jag mig jätte oförberedd inför imorgon då vi ska ha redovisningen. Emelie är en sån som pluggar och pluggar men aldrig kommer till dörren kan man säga. Sitter i alla fall och äter mackor och dricker oboy nu och lugnar ner min hjärna. Det är sånna där mackor med hål i, så när man smörar dom går allt igenom ner på bordet och sedan tycker man att dom är jätte stora tills man rullar ihop dom också blir dom mindre än minst.. världsliga bekymmer alltså. Kanske blir en snabb update imorgon på dagen, annars är det hårdkörning som gäller med konferens och redovisningar hela dagen från 09.30 - 16.45. Nu ska jag lägga mig, kolla på redovisningen och sova.

Förresten, mamma tror att huvudvärken beror på stress, kan det vara så? ;s

farväl och sov gott
2009-04-07 @ 22:31:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0