Friday i'm in love


Good evening sunshine :))

Huvudvärk igen :( snarrrrk. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, antingen så måste det vara stresshuvudvärk, spänningshuvudvärk, alltså att jag går och spänner käkarna hela tiden eller att jag bär på väskor och tunga saker så att värken i axeln går till huvudet eller något ;o

Idag har jag i alla fall jobbat, det gick väldans bra måste jag säga, the master sa att han skulle ringa mig någon gång nästa vecka och snacka, så nu får vi hålla tummen på att jag får jobbet! :D  efter jobbet kom min söta jocke och hämtade mig och vi åkte hem hit, duschade och vilade ett tag sedan drog vi vidare till alforno och käkade pizza, fatsomummsigt. Köpte marshmallows på ica när vi var på väg hem också så nu ska vi ut och försöka grilla dem!

peace
2009-04-17 @ 19:58:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0