Go getta gone


Woho,  nu är provet klart, skönt att ha det överstökat så jag slipper tänka på det mer :D Blev klar på en halvtimme typ och nu sitter jag och sickan  i sofforna och väntar på att klockjäkeln ska bli tre så vi kan få ha spanska och sedan få gå hem. Eller jag ska inte hem, jag ska utforska stadens gator med jocke my love (: men principen är den samma.
Har lyckas med att få tag på min musa till estetprojektet också, fanny olsson ska hjälpa mig :D det ska bli en marilyn monroe av henne som jag ska agera knäppknäpp på sedan :D det kommer bli superbra!

Nej, nu ska jag fortsätta stirra ut genom fönstret och vänta på klockan.
Peace

2009-04-21 @ 13:40:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0