Ica nivrena pao, pao!


Tjena mittbena

Nu är jag nervös, nervösnervösnervös, ica ringde mig för ett tag sedan och imorgon kväll ska jag dit och samtala. Anders som jag pratade med i telefonen sa att vi skulle prata om, och jag citerar " framtiden"  hope it is a good framtid :D Tur att han ringde idag för om jag inte får jobbet på ica har jag tid att säga ja till kommunen i alla fall.  Jaja happy thoughts :D
Idag har jag motionerat också, på mitt nya sätt! Det är asjobbigt vill jag lova, svettades värre än när jag är ute och powerwalkar :D Jag tänker inte avslöja min metod än, det gör jag först efter jag har tagit reda på om det funkar som jag vill, men det verkar som så och tydligen så ska den göra det. 
Nej, nu ska jag kolla på massa kläder och tycka synd om mig för att jag inte har råd :D Förresten så är idag en bra dag, varför vet jag inte, det bara är så :D

PEACEPEACE
2009-04-27 @ 20:15:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda Östman - the life of

Du måste säga vad det är :O

2009-04-27 @ 21:12:14
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: cecilia

din framtid mot det rika lyxiga livet kommer börja,D:D

2009-04-28 @ 13:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0