Jag glömde bort att vara rebell


Florence valentine - Pokerkväll i vårby gård & Shout out louds - Normandie


Godmorgon världen! idag är det vår i sundsvall igen, solen lyser för fulla muggar på oss nördiga nv:are som är på skolan två timmar innan lektionen börjar. Jag ligger praktiskt taget ner i soffan, lyssnar på superbra musik i form av florence valentine, shout out louds, we are scientists och så klart dom eviga kings of leon och känner värmen mot kroppen och benen. Wonderful, jag mår superbra, vädret gör mig så glad, ingenting (nästan) kan få min dag att bli dålig :D Det enda som drar ner lite på mig nu är att jag har spanska glosor som jag helt glömt bort senare i eftermiddag :o suck..
Efter skolan ska jag i alla fall hem en snabbis och sedan vidare till joakim och äta fetgod kinamat, det måste vara dagens höjdpunkt eftersom jag tar med den, höhö.
Word people
2009-04-29 @ 08:45:32 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0