kommunen eller ica?


Kan ica ringa mig någon gång :(
Jag var nyss in på hotmail och la märke till att jag lyckats norpa åt mig ett sommarjobb på kommunen också. Men jag vill hellre ha på ica! Ica skulle ringa mig någon gång nu i veckan och prata med mig men dom har inte ringt än ;o jag funderar på om jag kanske ska slå dom en pling och höra mig för hur det blir. Så jag inte tackar nej till kommunen och ica tar inte in mig. Shitpomfritt. Men det är ändå skönt att ha något jobb ((:

PEACE
2009-04-22 @ 12:01:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

tack! :D haha hoppas ni får lite mer värme snart då :)

2009-04-22 @ 15:00:40
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0