Min bästa helg


Hur underbart mår jag på en skala från ett till tio nu?
ca. etthundratrettiotiomiljarder!

Det här har varit min bästa helg på fleraflera månader, gud vilket underbart väder  :* :*
Fredagen började med att jag slutade skolan kan man säga, jag gjorde mitt sommrigaste på länge och gick på stan i t-shirt! köpte inget, för det fanns inget som föll mig i smaken, eller så var jag bara snål! På kvällen åt jag och joakim tacos här hemma och sedan åkte vi vidare till lillis och albin och kollade på movie med dom, the uninvited.  Den var inte så läskig som jag trodde men ändå läskig :D irriterande slut! Tolv cirkus gick vi i alla fall hem till sötjoakim och sov.
Lördagen började med brännboll med joakims bröder och deras vänner, mitt lag vann (y) mest tack vare tvillingarna ersson skulle jag kunna tänka mig. Dagen i ära så sög jag verkligen på allt också, fick inte i väg bollen i huvudtaget :( lunchen åts sedan hemma hos joakim med lillis :) albin hade dragit på match som vi efter vi ätit upp hamburgarna gick och kollade på. 3-3 blev det och solen brände ihjäl oss när vi satt i grässlänten och kollade på. Mina axlar dog i alla fall. bonnbränna (L)  Men mig gör det inget, jag njöt av vädret ändå! Kvällen spenderade jag och joakim först här hemma och sedan åkte vi och hyrde film och vidare hem till honom ::)
Söndag vaknade vi runt 11 - halv 12, klev upp och åt frukost och sedan gick vi ut och gjorde ren joakims moppe. Jag hade övertaget över vattenslangen men det hjälpte inte ändå, jag blev blötast :o Vid 1 åkte vi på den nyrengjorda moppen till statoil och lämnade tillbaka filmen som vi aldrig hann kolla på för att båda somnade, samtidigt  köpte vi två twisters och sedan åkte vi till svartvikshamnen och åt upp dom. Myste lite där och kollade på en boj som drev mot de öppna havet. Var där en timme kanske och sedan åkte vi ner hit och spelade badminton och stuttsade omkring på stuttsmattan. 4 åkte joakim hem och lämnade mig här i solen. Nu sitter jag bara och myser i det sköna vädret med min musik och mina humlor som tänker mörda mig hela tiden. Kör försvarsmekanismen när dom kommer och håller för ögonen och blundar. Funkar ganska bra :D  nu ska jag hjälpa mamma att ta in tvätten och sedan ska jag plugga på engelskan som vi har imorgon.

Långt inlägg, inte så roligt, men nu vet ni!

Peace
2009-04-26 @ 16:48:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0