Neutralisering är inte min grej, jag kan inte ens stava det..



       


Jag tycker inte om kemi, nej! Det har jag kommit i underfund med, jag behöver det inte, verkligen inte. Jag kommer inte precis använda mig av molmassa i mitt kommande jobb. Inte syrabasreaktioner och autoprotoyser heller. Det finns ingen anledning liksom, ingen alls :( tonåring i mikael elias dödsläger.  Får peppa mig själv med att det bara är 38 skoldagar kvar nu. Jippekajej!

Idag har jag varit ute och motionerat igen, ceclila och hennes doggy dexter var med mig den här gången :) jag joggade först till henne, sedan gick vi bort till nyland och tillbaka och sedan joggade jag tillbaka hem till mig! Åt sallad till middag  gjorde jag också, så nu är vi på gång! Imorgon måste jag vila mig från motionerandet dock, det sliter för mycket på mina knän tycker mami.

Nej men barn, nu ska jag fortsätta svära åt min plågoande till kemibok.
Peace
2009-04-20 @ 18:56:54 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på ditt fina hår till den där tröjan <3

2009-04-20 @ 19:33:00
Postat av: Matilda Östman - the life of

GO EMELIE! HAHA, hade gått ner 0.1 kg när jag kom hem ;D HAHA

2009-04-20 @ 21:51:29
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0