slut i kroppen och knoppen :(


Det är nästan så att jag säger godnatt till er nu.
Jag har varit ute och joggat slash powerwalkat mina 6 km idag igen. Hela kroppen är helt bortdomnad känns det som, har ingen kraft kvar. haha men det händer inget på vågen, det suger! Men sedan har jag kommit på att grejen är att det måste inte hända något heller, jag vill bara bli hälsosammare och mindre dallrig :D att fläsket sedan försvinner på vågen också är bara ett plus :D Gjorde i alla fall underbart ont att gå också, mina framsidor på smalbenen saktade ner mig och min joggning, det gjorde så fabiors ont så jag vet inte vad. Tydligen så är det benhinnorna som smärtar .. (!?)
Imorgon börjar jag twelve, super skönt! Men ändå ska jag upp på en förmiddags tur  innan skolan, den vanliga rundan, bara lite tidigare på dagen =D Fettigaste hurtbullen jag håller på att bli! Nej, nu ska jag lägga mig och sova tror jag.

Solong buddies :D
2009-04-22 @ 19:55:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cecilia

asså hurtbullle, snacka om träning in för sommarn:D

2009-04-22 @ 21:11:25
Postat av: Matilda Östman - the life of

tog 30 min promenad imorse ^^,

2009-04-23 @ 08:51:37
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0