two stinking days


Fyra alvedon och tre ipren, det är vad jag har fått i mig idag, och tre isglassar. Det har varit en tung dag, har legat och sovit för det mesta hela tiden, fram till halv sju. Då kom min räddare och tog med mig ut på en promenad så att huvudvärken släppte lite. Sittligger nu i min säng och känner mig helt slut så jag ska stänga av den här dumburken och sova en sväng. Imorgon har jag bara en lektion, spanska klockan tre. Men jag ska in till halv 11 för då ska min grupp på biologin fixa lite inför redovisningarna i övermorgon. 40 minuter ska en redovisning vara så man har ju att göra det man ska göra.. eller nått.

Sovgott barn och farmödrar och alla andra

2009-04-06 @ 23:19:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Tycker synd om dig! Måste vara något som går runt alltså :o

2009-04-07 @ 08:55:37
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0