When it's good, it's good



Goderafton kära läsande vänner ute i världen.
Nu är klockan snart sju och nu har jag snart rapat tills min mages tunga börda lättat 7 gånger på rad. Fabior vad mätt jag är! Sitter i skrivande läge i min lugna ro och lyssnar på joakims konstiga musik och nördar tradera (L)(L)(L)(L)(L(L)L()L()  Hittade nyss en as snygg vit väska med en svart boombox  på. Men den kostade 300 riksdaler och det har jag ingen lust att spendera på den :o Ikväll ska vi bara kötta lugnt och dricka vatten med morötter till.. eller något. Morgondagens planer är inte fullt klara än så det kan jag inte tala om :)

Peace
2009-04-29 @ 19:05:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0