Summering

Nu är sommaren verkligen över. Det är dags att ta tag i världens bekymmer igen. Skolan kändes ungefär som jag förväntade mig att den skulle kännas, schemat är ganska okej och maten var lika äcklig och vattnig som vanligt (L)(L)(L)
Idag hade vi en helt ovärd skoldag, förmiddagen började vi med att planerade i en kvart, vilket vi lika gärna kunde ha gjort igår eftersom vi gjorde allt annat som hade med den planeringen att göra då och på eftermiddagen så lekte vi faddrar till ettorna och försökte visa dom runt överallt. Synd bara att dom hade sett allt redan :') Fin dag!
Nu ska jag sova och vänta på en till ovärd dag med bara planering som lärarna inte orkar göra själv.
Godnatt

- Hur många badturer gjorde du: Inte överdrivet många

- Vilken låt påminner dig om sommaren 09: oj, moneybrother - born under a bad sign

- Vad var det bästa med sommaren 09: Öland/Stockholm

- Och vad var det sämsta: att det var så tråkigt väder hela tiden

- Blev du kär: nej, men jag var kär under

- Vad önskar du att du kunde gjort mer:  umgåtts och bett till solgudarna

- Vem umgicks du med mest: jocke och lunn

- Skadade du dig: på jobbet ett antal gånger

- Saknade du något/någon:
jag saknade förra sommaren och värme och mitt umgänge

- Hur många kysste du: uno

- Vart reste du:  öland, kalmar, stockholm

- Vem var den roligaste personen: vem är inte rolig?

- Sommaren 09s snygging: joakimsansa

- Vad kommer du minnas från sommaren 09: allt underbart och tråkigt

 

- Har sommaren 09 varit bra: den har funkat men gick för snabbt :(

2009-08-26 @ 23:46:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: meliie

Tävling om veckans blogg startar nu igen :)

Anmäl dig till www.mmeliiie.blogg.se så är du med & tävlar :)

2009-08-29 @ 22:08:47
URL: http://mmeliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0