This


Nu är det måndag. Det betyder en vecka till skolstart.  Alltså en vecka kvar tills man ska börja slita som ett animaliskt djur för sina betyg igen (jag längtar inte). Jag kom att tänka på det idag när jag åkte bil och på hur mycket livet har ändrats sen nian. Jag kommer ihåg när vi precis skulle börja ettan, jag, Linnea, Andrea och Hilma, hur vi stod där första dagen och kollade på klasslistan och dog av lycka när vi såg att alla kommit med i samma klass. Nu ett år senare kommer ingen gå i samma klass längre. Eller jo, jag och Cecilia kommer såklart gå i samma klass eftersom jag bytte till hennes, men med olika inriktningar. Vilket nästan betyder olika klasser. Jag är nog inte ett så stort fan av förändringar. Jag tycker om när det är bra och hatar när det förändras. Fast förresten så skulle jag aldrig träffat mina glada galningar om jag inte bytt klass så egentligen ska jag nog inte klaga. Med något dåligt kommer alltid något bra. Det är synd bara att man aldrig får allt tillsammans.
2009-08-17 @ 00:50:27 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: cilla

jag håller med dig! men vi kommer ju ha samma lektioner hela tiden:D

2009-08-17 @ 16:42:19
Postat av: Karina

Vilka fina bilder du har i din header. :D

2009-08-18 @ 00:28:31
URL: http://shadeshady.blogg.se/
Postat av: Karina

Tack så mycket! Gillar du att fotografera? :)

2009-08-18 @ 01:20:24
URL: http://shadeshady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du inte bytt klass hade du ju inte träffat mig, och jag är ju bäst i världen det vet ju alla :)

2009-08-18 @ 14:25:06
Postat av: Karina

Åh vad trist! Hoppas att du får råd med en kamera snart då för dina bilder var verkligen fina. :)

2009-08-18 @ 14:51:25
URL: http://shadeshady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0