Migränattack


Imorgon börjar allvaret. Näst sista året innan studenten och vuxenlivet. Det ska bli både skönt och jobbigt att börja skolan igen, men jag får känslan av att min knäppa klass kan göra så att det här året  blir lika bra som förra om inte bättre.
Dock så kommer jag sakna allt varmt och sanden och solen. Alla göra som man vill dagar och sena kvällar utan plugg och huvudvärk. Som jag hade idag förresten.. Jag har inte klivit upp ur sängen på hela dagen och det första jag fick i mig idag var en skål kräm klockan 20. Så mycket smärta har jag stått ut med idag. Nej, nu är det dags att sova. Imorgon börjar jag 9.00 och efter skolan ska jag fika med mina vänner som börjar massa nya linjer i tvåan, knäppisar!
Sovgott
2009-08-24 @ 23:39:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

härlig bild, och shit så brun du är. avundsjuk!:)

2009-08-24 @ 23:54:24
URL: http://rightherenow.blogg.se/
Postat av: Jasmine Brown

Jag saknar också solen och stranddagarna..:( men nu i höst kan man iaf fokusera på studierna.Alltid ett plus!

Fin blogg btw.

Kram Jasmine

2009-08-25 @ 20:15:10
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0