Du är unik, preics som alla andra



Gud vilken mysig kväll jag hade igår. Jag blev upp plockad hemma hos mig vid 11 och sedan åkte jag hem till Joakim och myslyssnade på massa underbara låtar hela natten fram till halv 4 typ. Musik gör mig galen, jag tror inte det finns något materiellt som är bättre. Jag var verkligen super lycklig igår, superlycklig av musik. Idag har jag ätit tårta hos Albon som fyller 17. Spelade kubb gjorde vi också, och hittade en larv. Nu väntar jag på L, vi ska inte göra något alls har vi bestämt för ingen av oss orkar.
Adjö

OM DIG
Namn - Anna Emelie Englund
Bor - Juniskär Sundsvall
Syskon - 1 syster
Född - 1992
Ögonfärg - blåa
Längd - 167
Sko storlek- 37/37,5
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Skyttis
Hårfärg - Guld/Röd/Blond/Brun
Födelseort - Sundsvall

DAGENS
Låt - Kings of Leon - Milk
Saknad- Rent hår
Kläder - leggins, linne
Underkläder - bh, trosor
Göra sen - umgås med L
Godis- CHOKLAD
Pinsammaste - he-hi-ho-ha-hö

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Oh nej
Tycker du om godis - aaa
Hur många gånger i veckan äter du godis- lite olika
Äter du oftast nyttig mat - nao
Tycker du att du själv är söt/snygg - skitsnygg, speciellt den där extra hakan (extra hakorna)
Ger du mycket komplimanger till andra - Jag vet inte, jag är nog lite dålig med sånt :(
Är du nöjd med ditt förnamn - jadå, men det finns finare
Du tycker att du själv är smart - nejnejnej
Vad är det sämsta hos dig - tänderna och bredden på the body
Vad är det bästa hos dig - det är dom som finns runt mig
Har du bra självförtroende - vissa bra dagar
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - beror på vilka dagar såklart
Vad tycker du om att vara med tjejer - haha nä.. eller?! :o
Känner du dina grannar - njo, fast vi är ju inte bundisar pecis
Vad har du för färg på dina underkläder idag - whitepanter
Äger du några Björn Borg kalsonger - hehehee
Hur många? - 1 000 000
Är du en Björn Borg-nörd ? - ja
Gillar du skolan - ja
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - ja, gurka
Sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, innebandy, ridning, squash, scouterna (en gång)
Har du några tatueringar - nej men jag vill ha!!!!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - massa gånger
Tycker du om djur - alla förutom dom slemmiga, äckliga och aggresiva

BRUKAR DU...
Sova - nej, jag tycker om att nästan sova
Ta mediciner du inte borde ta - horribelt
Skada dig - ja, men det är ju inte med vilje
Klä dig i svart - jadå, fast inte så mycket nu på sommaren
Skada dig med flit - nej sa jag ju
Drömma mardrömmar - ibland
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - nej
Ljuga - vita lögner
Vilja dö - aldrig

HAR DU...
För många vänner - nej
Förföjelsemani - lite :')
Någon annan psykisk sjukdom? - nej, men lite psykfall är jag
Skadat någon? - ja, förlåt!
Färgat håret - nej ;o
Några piercnings - öronen och naveln
Några tatueringar - ne
Egen dator - japp
Gjort bort dig rejält - suck.. jadå

ÄR DU...
Snäll - ja förfanken :D
Snygg - ässful
Söt - ässsöt
Kort - ja
Klantig- ibland
2009-08-05 @ 22:03:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0