Äckel


Måste bara få tillägga att mamma berättade för mig om några tjejer ifrån nian som mobbade två tjejer som går i sjuan till den grad då dom inte ville leva längre. Niorna hade hotat sjuorna med att dom skulle mörda dom och sagt massa idiotiska saker. Tjejerna ifrån sjuan tänkte igår ta självmord från Nivrenaskolans tak, och mamma sa också att när ena tjejen hade stått där på utsidan skyddsstaketet på taket hade en kille i nian tyckt att det var så kul så han hade skrikit åt henne ifrån marken att hon skulle hoppa och att hon var feg som inte gjorde det. Hade hon hoppat hade han blivit vållande till annans död. Sedan sa mamma också att en nia hade varit på en sexa på nivrena och dragit ner byxorna och hela paketet på ungen. VAD FAN ÄR DET MED FOLKET NU FÖR TIDEN? Varför går dom stora på dom små? Herregud, när jag gick i sexan och sjuan var det niorna för sig och småkisarna för sig. Varför? Det är bara idioter som går på dom små, eller dom ensamma. Skämmes ta mig fan på större människor som går på mindre. fyfan. Jäkla äckel, jag ska mörda dom. trycka ner dom i en soptunna och kissa på dom. jävla pissråttor. Hur fan kan man tycka att man är värdig att leva om man gör det. Jag tycker inte dom är det. Fyfan. Jag vet inte vad jag ska säga. Hemskt förfan. Skulle någon större gå på min lillasyster skulle fan de ta hus i helvete hemma hos familjen Englund/Hammarlund. Jag skulle få nå jävla vredesutbrott, likadant om någon större skulle gå på mig. Jag skulle fan inte stå där och inte göra någonting, jag skulle hata dom och tappa all respekt för dom och jag vet inte allt. Jag vill bara skrika nu.  Överreagerar, det gör jag. Men fyfan. Jag blir så arg. VÄX UPP FÖR FAN!
2009-02-19 @ 10:55:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cecilia

dagens ungdom, har ingen hjärna!!

2009-02-19 @ 12:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0