Chokladmuffins



Gottgottgott.
Sitter inne i kemi och biologisalen nu. Pratar med mina klassisar om folk som har blivit spetsade av istappar och tjejer som ramlar och ligger still på stan. Haha mycket trevligt samtalsämne. Har suttit och pratat om allt möjligt hela dagen, sjuka klassisar man har :D

Men nu måste jag gå till labben. Börjar snart!



Haha blev hastigt förut, hann inte skriva klart! Men dagen började i alla fall med en icke befintlig sovmorgon hos Joakim, klev upp och gjorde oss i ordning och gick sedan till bussen. Hann inte säga hejdå riktigt för han hade bråttom till någon "klamydiadag" på sin skola. Haha wooow.
Kommer i alla fall in till skolan vid nio. Sätter mig och sover i soffan typ. Kollar runt lite på datorn och så.
Klockan 10 börjar biologin där vi håller på med ärftliga sjukdomar, så det var jobb på valfritt ställe. Jag, Matilda och Anna gick och satt oss uppe i andra byggnaden och drack te och saft och fixade lite med redovisningen och sammanfattningen.
Sedan var det lunch, potatisbullar som smakade baconchips blev det för mig, Anna och Roxana. De andra tog vegetariskt :o och som vanligt är det typ då all fantasi kommer fram. Satt och pratade om allt och ingenting nästan hela rasten. Kom på att vi är bönder. Jag är "bondarnas bonde" enligt Roxana, inte böndernas bonde som Nv:are egentligen hade sagt :') så fint! Blev många norrländska ä och ö under lunchen.
Efter det gick vi på hämköp en snabbis och köpte chokladmuffins, gott!  och efter det hade vi labb i typ 5 minuter och sedan fick vi sluta :d

Sitter hemma nu och vet inte vad jag ska börja med.
Har matteprov, naturkunskapsprov, en fabel att skriva och kemiläxa att göra. Så det blir ingen träning ikväll heller :(
Tror jag börjar med att göra gröt och kolla på andras bloggar :))

Ha det bra nu barn
2009-02-03 @ 14:41:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0