Designen


Jag vill göra om designen igen, men jag vet inte hur och jag har inte tid. Funderar på att göra en header bara, men jag har inga bra bilder för det. Får se om jag gör om den i huvudtaget, kanske blir samma tråk som förut.

Gårdagen var mysig, vi gjorde middag, kollade på melodifestivalen, kollade på  film och asgarvade när jag tappade ett örhänge i toaletten som jag sedan var tvungen att ta upp, med en plastpåse runt armen. Fick 25tusen kväljningar innan det var klart. Somnade någon gång runt halv tre skulle jag tro och vaknade halv ett. Åt frukost och sedan kände vi oss gulliga och bestämnde oss för att städa huset :') och nu är det klart och jag sitter i prinsens säng, ska dock tyvärr snart bege mig hemmåt för att plugga spanska och biologi. Prov i biologi på tisdag och spanska på onsdag. Sedan har vi ju naturkunskapsprov på fredag, men det pluggar vi på senare.

Adjökens
2009-02-15 @ 15:48:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Karin

Du har och göra i veckan då:) Lycka till med alla proven!

2009-02-15 @ 18:10:44
URL: http://kabl.blogg.se/
Postat av: Roxana

Biologiprovet är på onsdag, om de var till någon hjälp;>

2009-02-15 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0