Det är så jag säger det


Måste börja med att tacka Roxana i detta inlägg
, det var nämligen hennes förtjänst att jag inte låg och grät i min ensamhet i min stora säng i mitt lilla rum ikväll. Biologiprovet är ju inte förrän på onsdag! Åh, bästa liv. Så jag har inte dött av plugg ikväll, bara lite. Men körde slapp plugg.
 Det böjade när jag kom hem ifrån bäsaste Joakim, då fick jag gomat, friterade konstiga kycklingrullar och ris med någon sås, myyma. tjockade i mig äckligt mycket så jag blev äckligt mätt, för det blir man när man äter äckligt mycket, så jag var tvungen att kapitulera till min säng på en gång.
 Tänkte börja läsa lite biologi men då fick jag snilleblixten att ta ett skönt bad istället och plugga i badet. Hugget som stucket begav jag mig till andra sidan väggen och satte igång badvattnet, sedan fick jag snilleblixt två, sno godiset som låg på bänken. Dock så var det typ 5 godisar, men det är bättre än inget. (Kanske inte är världens bästa att småäta när man ska bli fit for fight iför sommaren och utlandet, men i och för sig brukar det bara vara skitsnack också står man där inför bikinisäsongen och har ångest som vanligt.)
 Badade ett ganska bra tag sedan klev jag upp och satt mig vid datorn, min bästa vän. Annars har hunnit pratat lite med mammsen och hon har förhört mig på biologin, har kollat lite på spanskan också, men jag vet inte, jag kommer aldrig bli spansk medborgare så jag ser faktiskt ingen anledningen till att plugga inför något man inte behöver senare. Mer har jag inte gjort, en ganska slapp dag, men ändå inte.
Nu ska jag nog inte sitta här mer, huvudvärken börjar kännas av.
adiosee
2009-02-15 @ 22:27:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0