Första februari


Det är ju för guds skull första februari! Det betyder att det snart är vår, och efter vår kommer sommar! :'D Jag längtar till sommaren. Jag vill ha en varm sommar i år!
Jag längtar till midsommar, jag längtar till gatufesten, jag längtar tills det att man kan bada, jag längtar till båtturerna ut till öarna, jag längtar till kvällarna då man kan vara ute utan att dö, jag längtar till stranden och shortsen och klänningarna och sommarbruna benen, och glassen och solglasögonen och sandalerna och ballerinaskorna och grönt gräs och frukost på bron och berga och värmen och lyckan och bikinin och
friheten och vattnet och resorna och vattenskidor och sammanhållningen och till allt som inte heter vinter och skola.





2009-02-01 @ 18:44:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0