He took my heart, I think he took my soul


Godmorgon. Sitter och har precis kollat på min analys om en short story på engelskan, känns som att den är ganska bra, men bara för det lär den ju vara helt fel. Har skrivit det som en löpande text och tagit med punkerna som vi fick på ett papper som skulle vara med så det är nog ganska bra. eller? :s känns alltid såhär när jag ska skicka in saker till Dana, det känns som att det är bra, men att hon rättar det på ett annat sätt.
Idag var en skön morgon, hade gott om tid på mig att fixa mig imorse så det blev lite mascara och lite foundation och lite rouge och lite hårspray. Åkte med mamma in till stan vid tio över nio och på vägen plockade vi upp min bästa person vid namn Joakim. Klev av i parkeringshuset med mamma och jag fick en hjärtattack för jag trodde jag hade startat ett billarm med min farliga väska, men det var inte bilden jag köttade till som började låta, det var någon annan.
Prinsen gick med mig och vinkade farväl i MikaelElias dörröppningen till mig, han är så söt så :') Ska träffa honom senare och åka och kolla på timrå, mohoho :D jag längtar!
Men nu ska jag sluta, pannkisar väntar på mig :')
Förresten! askul med mångamånga besökare igår, var bara några få ifrån 100 :D digg it!
Hejdå gangsters!
2009-02-19 @ 10:38:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0