Ingen svenska och huvudvärk som aldrig släpper



Klockan är 20 över 3 och vi har slutat :') Ingen svenska för oss! Det är arbete på friplats, slipper sitta här på tvång till halv 5, skönt som attan. Men jag ska sitta kvar och göra den där förbaskade saken endå. Lika bra det!

Huvudvärken har förföljt mig nu hela veckan, från måndag till torsdag. Mamma har bokat tid hos en optiker nu och snart kanske det är emelie glasögonormen englund som går omkring på gatorna i stan. Får jag glasögon ska det för i fabior vara ett par snygg/fula stora feta jäklar. Som dessa typ:
 

Får se, kom på att det kanske är det att jag bär så tungt hela dagarna som gör att jag får ont i huvudet, går ifrån ryggen och axlarna till huvudet. Men troligast är det ansträngningshuvudvärk.

Nu ska jag ge mig och skriva en saga om en fabior som räddar sin sköna dam från drakar och jättar och fula varelser.
Hejdo werlden
2009-02-12 @ 15:31:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0