Inget att göra

Wohoho! Jag har ingen läxa eller prov att plugga till nu så det är nästan så att jag är göralös. Det är nästan en jobbig känsla. När man är van attt plugga hela tiden också finns det inget att göra ;o Men ändå njuuuuuuter jag! Dock så kommer inte njutningen bli långvarig, måste plugga matte, biologi/svenska (kanske) och matte på lovet. Kanon kul! Spanskaprovet gick ganska bara också, är rädd att jag glömt något bara. Får jag mvg ska jag bjuda Cecilia på subway ;o tror inte jag kommer få det! :D haha!

Nu ska jag kolla på teve med min bästa sötnos och min lillasyster. Talar med er senare. Hejdo
2009-02-25 @ 18:34:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, matten är ju easypeasy ;) det svårare är typ spanska .. eller alla språk överhuvudtaget :)

2009-02-25 @ 20:12:39
Postat av: jesperlehtonen

det var jag som kommenterade men mitt namn försvann :P

2009-02-25 @ 20:13:44
Postat av: linnea

tack pruppis :D

2009-02-25 @ 20:18:40
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0