Life of emelie


Sitter i samma soffa som för miljoner timmar sedan och bara latar mig. Känns underbart med en lat dag för en gångs skull. Jag har bara lyft mitt finger och gjort kemiläxan. Matten har jag lämnat och jag har lovat mig själv  att jag ska plugga grismycket på den imorgon istället. Har lovat mamma också, och nu tror hon mig inte så hon säger att hon ska ta med sig internet till jobbet imorgon, huhu :(  Hon kommer inte få det! Jag ska gömma det innan hon hinner ta med det! :)
Nej men, ska försöka få in i hennes skalle att det kan vara bra att vila upp sig med tv och datorn en dag också.

Nu ska jag i alla fall iväg till min söta prins, sover över där och kommer inte hem förrän imorgon eftermiddag :')

Bye Barn
2009-02-02 @ 18:29:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

sv: tack :)

egentligen behöver man inte ha fantasi, jag knäpper bara lite då&då så blir det något ;)

2009-02-02 @ 18:48:46
URL: http://fallenbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0