Måste man ha rosa blogg?


Godmorgon!

Sitter här nu och skriver försiktigt på knapparna för att inte väcka mitt sovtroll joakim som ligger här bredvid och ser ut som en myspropp. Det är nästan så att jag bara vill krypa in i hans famn och somna om, men om jag skulle göra det skulle jag aldrig kunna somna ikväll så jag måste stå emot frestelsen :(
Jag kom även att tänka på när jag satt mig här i ensamheten att nästan alla kända bloggar är rosa ;s  är det något måste att ha en rosa blogg för att bli kändis eller är det bara något bloggare gillar? haha, jag är inte så rosa av mig, men om det skulle göra mig till Kenza så varför inte :D

Men nu ska jag försöka väcka min prins, kanske göra fika på sängen till honom om jag hinner bli så kärleksfull på några minuter :')

Later.
2009-02-01 @ 11:43:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0