Migränen har tagit över mitt liv


Hej så här på eftermiddagen!
Förlåt för dålig uppdatering, men jag hade både ont i huvudet och ont i magen pga kvinnliga problem igår. Kom hem efter skolan, men det var knappt så jag tog mig hem. Kände på bussen hur mycket jag inte ville vara jag. Jag ville bara lägga mig ner och sova, men det kunde jag inte heller för det gjorde så ont.
Kom i alla fall hem, tog 2 alvedon, gick omkring och visste inte vart jag skulle ta vägen, gick i alla fall och la mig. Sov ifrån 3 till 5, klev upp, åt mat. Tog en ipren, Orkade inte med att vara vaken det gjorde för ont, gick och la mig för att plugga eftersom jag hade både biologiredovisning och kemiprov idag, men hade för ont i skallen så jag somnade om. Vid halv 8 kom Joakim ner till mig, då vaknade jag igen. Huvudvärken hade släppt lite så jag var allmänt trevlig mot min lilla sötnos, vi gjorde en kladdkaka och kollade på utlandsresor. Sedan gick vi och la oss igen. Somnade nästan på en gång. Vaknade vid halv 9, hade fortfarande ont i skallen, kom till skolan, gjorde biologiredovisning, gick great! Sedan lunch, tog en till alvedon, hade kemiprov, gick sämst. fan, och nu sitter vi där vi sitter, i sofforna utanför kemi&biologi salen det vill säga, och bloggar.
Förlåt för ett jobbigt inlägg som man inte orkar läsa, men jag var bara tvungen.
Nu börjar snart kemi igen så jag ska ge mig och nördläsa andras bloggar.
Farväl
2009-02-10 @ 13:03:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Lillfia <3

2009-02-10 @ 18:12:07
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0