Morfar och jag


Hejlo. Sitter och gömmer mig under ett varmt täcke hos kärleken nu. Det är så jäkla kallt, överallt! 
Provet i naturkunskap som vi hade gick bra tror jag. Skrev ner exakt allt jag kunde. En fråga som jag skrev blev tre sidor lång ;o skrev 8 fulla sidor på 6 frågor så ja, jag är rätt uttömd på allt det smarta. Efter provet hade vi lunch och sedan matte och FYFAN FÖR MATTE B! Jag ångrar alla gånger jag sagt att det var lätt, det är så jäkla krångligt! Buhu :( kan inget allt. Jag kommer få ig i hela kursen, fyfan :'(( jag ska lägga mig och gråta!
Efter matten som var askrånglig hade vi idrott, fjärt och lung-gräddning. Det gick bra, ska börja rädda liv på heltid. I alla fall på dockor som heter mini ann och inte har någon kropp. Det tog kanske en halvtimme max att göra det och efter tog jag, cecilia och emma en kylig promenad till stan och jag och sickan fortsatte till mor min. Träffade morfar inne hos mamma och han erbjöd sig att skjutsa mig hit, så jag hängde på!
Först åkte vi till rummet och kollade. Jäklar vad mycket fint det är där. Ska tjäna en miljon och köpa massa inredningssaker därifrån. Sedan var morfar så hungrig så vi var tvungen att åka och köpa en korv, åt den på sibylla och åkte sedan vidare på nya äventyr till en rörhandel där morfar skulle köpa en skruv. Väääääärldens bilkö på väg hem också. Det tog en timme för mig att komma hit och pussa på Joakim vilket inte var meningen, förlåt bäbis! Morfar sa också att det verkligen var trevligt att vara med mig ett tag :') så sött så :D Träffar inte honom så ofta så det var trevligt, det var det :D
Nu ska jag iallafall skriva på min saga så jag slipper den till helgen då jag måste plugga spanska.
Adiosee amigos
2009-02-20 @ 17:22:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0