Musik för alla tider


Jag kom på att mitt humör gör mitt val av musik.

Ledsen - All lugn mysik, typ hallelujah, depp musik
Glad - Fartig musik - Fall Out Boys,  Kings Of Leon, Timo, Håkan, Metallica, Johnossi. Allt med fart och fläng & typ bög dunkadunka musik, snook, t.i osv.
Ångest humör - Byter låt hela tiden, kan inte bestämma mig.
Trött - Samma som ledsen, lugna favvisar
Likgiltig - låtarna får bara gå, spelar ingen roll
Arg - All hårdis musik, som metallica och liknande. Låtar som gör en mer taggad och arg.
Peppad -  musik som ger en energi, nästan som glad. Fast lite mer bög dunkadunka.



Sitter i kemisalen nu och väntar på bättre tider. Ska upp på labb snart, sedan åker jag hem och pluggar spanska. Ska skriva en cv också till ett hemligt gig med min kärlek. I WANT! Kanske går in och provar mina glasses efter skolan om jag orkar också, har två kvar och ett ska bort. :( hu! Lutar mot.. båda just nu. Troligast tiger.
Byebye babies
2009-02-24 @ 12:28:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

tiger.... lilla märkesbög!

2009-02-24 @ 13:33:09
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0