Snart även kallad Wayne Gretzky


Jag gjorde det igen, jag lekte proffs på svartvikskolans ishockeyplan med Joakim. Åkte omkring där i cirklar och passade pucken och sköt och hade mig. Börjar likna Wayne Gretzky snart, man skulle nästan kunna tro att vi är brothers from different mothers han och jag (h) Nä, men Jocke ville prova sin nya klubba som han köpte idag på stan och jag följde såklart med ner. I 15 minus! Så lite kallt var det, men man överlevde :')

Just det ja!  Innan jag åkte till Jocke beställde jag två saker ifrån H&M-katalogen också. Tack mammsen :'D Det blev den grön/rosa bikinin och linnet som var lite mer turkost. Är rätt så nöjd, får se om jag är lika nöjd när jag väl får hem dom!
 


Nä, men nu ska jag klä av mig mina svettkläder och hoppa i en jocke t-shirt som jag kan sova i :')
Maybe later alligator
2009-02-01 @ 22:00:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

haha, ja jag vet! tänkte på det jag med x) :D Tack :))

2009-02-01 @ 22:15:33
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0