Storm

Godmorgon. Nu är det en död Emelie som sitter på svenskan och pluggar naturkunskap. Har verkligen ingen ork kvar den här veckan. Alla prov och allt vi ska ha gjort har tagit kol på mig. Har pluggat från söndag - torsdag och idag. I helgen måste jag också plugga så jag kommer inte vara så social om jag säger så. Har en saga att skriva som jag inte börjat på och ett spanska prov att plugga till. Just de ja! En idrottsuppgift också.
Natur kommer döda mig!

Igår hade jag väldigt roligt i alla fall. När jag kom hem började jag plugga på en gång (inte så kul, nej). Joakim min sötnos förhörde mig och jag gjorde mat till mig och joakim samtidigt. Kunde det ganska bra vid halv 6. Så då slängde vi i oss mat och sedan skjutsade mor oss till hockeybussen. Träffade Joakims mamma där, hon skulle också på hockey :') Kom in och blev bjuden på energi utanför arenan i form av en redbull. Då blev jag lycklig :'D Vann gjorde timrå också, med 8-0. Rätt underbart! Efter matchen åkte vi bussen hem och började plugga igen på en gång. Somnade vid halv 12/12 någongång skulle jag tro. Imorse var det supertungt att kliva upp, jag kände verkligen hur kroppen sa nej, jag vill ligga kvar. Men jag tvingade upp mig och vi tog kvart över sju bussen ifrån juniskär till kvissle. Halvsov på älskade joakims axel hela vägen in till stan och nu sitter jag här. Ska förhöra mig själv nu och sedan ska jag springa och köpa en festis skulle jag tro. Är i behov av mer energi :o

Men nu ska jag lära mig massa saker som jag inte kan och sedan efter provet tömma mig på den informationen så jag får in något nytt!
Farväl alla små avföringar.
2009-02-20 @ 09:21:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

rätt okej att vara ledig! nej men jag tycker jättesynd om er :o fyfan vad jobbigt det låter :(

2009-02-20 @ 11:30:34
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0