Takskottare i -19


Godmorgon världen. Idag är en bättre dag. Känner inte av huvudvärken alls. Tror det behövdes mycket sömn som jag fått nu för att det skulle gå över. Var hos Joakim igår, sov hos honom från sex till åtta och sedan somnade jag inte allt för sent på kvällen heller. Kollade lite på en film, a knights tale, hette den. Den var bra, men lite overklig, haha, den utspelade sig på medeltiden men dom sjöng "We will rock you". Hoho. Imorse var en tung morgon, orkade inte kliva upp, det var kallt och jävligt. Kom i alla fall iväg till bussen, i 19 minus. Klev av med Joakim och pussade på honom innan jag gick till skolan. Kom hit efter en kylig promenad, frös ihjäl för att det var kallt i klassrummet. Fryser fortfarande ihjäl och nu har jag mentortid.
Hörs
2009-02-11 @ 09:24:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0