Flyttbar disk (F:)

Gokväll folket. Sitter i min säng nu och har äntligen skrivit klart sagan! Jag tror jag dör av lycka för att jag har den avklarad. Nu är det bara Spanskan kvar :( I hate spanskich. Har precis raderat ALL musik ifrån min dator, nästan 2000 låtar :'( eller inte raderat, men lagt över den på ett usb minne som kraschar en gång i kvarten så det är som att radera den. Datorn går så jäkla segt så jag var tvungen att göra något åt det. Jag ska köpa en extern hårddisk men jag är för snål för att göra det själv. Så nu får det bli såhär istället.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och Joakim vaknade vid halv tolv, klev upp och gjorde frukost. Sedan kollade vi lite på tv och sedan satte vi igång en film. The Notebook. Jag hatar den. Ska aldrig kolla på den igen. Kom på efter halva filmen att jag redan hade sett den en gång men då var det redan för sent. Nästan direkt efter filmen åkte hjärtat hem :( då blev det plugg för mig :'(((  Åt fetgod mat idag, strips med lövbiff och beasås. fyfabior! Efter maten pluggade jag igen och nu är vi här. Ska snart sätta mig och plugga spanska. men jag orke inte. Tror jag slappar lite istället.

Fervel
2009-02-22 @ 19:17:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

Skönt att vara klar med sagan! ska sätta mig imorgon med den jga :p hualigen, längtar inte.

2009-02-22 @ 21:56:42
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0