Yrselemelie

Godmorgon. Sitter mellan två barn i biologisalen nu och väntar på att lektionen ska börja. Det är den frivillig lektion men vi åkte hit för att plugga inför provet imorgon. Känns som att jag kan det ganska bra, det är ju samma saker hela tiden, men bara för att jag känner så kommer det komma askonstiga formuleringar på provet också kommer jag sitta där som en fis. Igår var en mysig kväll, när jag kom till Joakim spelade vi först något bilspel på playstation, jag förlorade inte.. eller jo, men det var bara för att min bil inte gasade av sig själv, och när vi bytte dosa så gasade den av sig själv och då körde jag in i ett träd och fastnade där istället så då vann han ändå. Sedan nördade vi dator och kollade på en film och sedan sov vi. Vaknade kvart över åtta. Klev upp och gjorde mig i ordning och sedan gick vi till bussen. Myste på och pussade adjökens till min prins och började gå ner till min skola, men jag tror inte jag hade alla hästar hemma för när jag skulle gå in i skolan märkte jag att jag var uppe vid naturkompaniet. Så jag fick vända och gå ner till dörren igen. Pigg tjej.
Men nu ska jag plugga, måste sätta det här provet.
Tack och hej leverpastej
2009-02-17 @ 09:46:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0