Birsta Baby



Myyyyyyyyycket trevlig shopping runda med mitt hjärta idag!
Mycket mysig också! :')

Vaknade av alarmet på mobilen vid 10. Kunde inte somna om för jag hade sådan jäkla växtvärk (tror jag!?) i ena benet, så jag låg där med mina krampor som en 80-åring och kollade rakt upp i taket medan Joakim låg bredvid mig och sov vidare.
5 minuter senare blev jag rastlös så då gnällde jag och fick massage på benet av min kära man :')
Tyvärr så somnade han mitt i massagen så jag klev upp och gick omkring i huset istället för att minska på smärtan.
Efter ett tag blev det bättre så då gick jag tillbaka till min sleeping beauty och la mig.
Kvart över 11 klev jag upp.. igen, för att göra mig i ordning.
Åt frukost och sedan gick vi till bussen.
Dyrt det är, har spenderat 55 miljarder på att åka buss idag -.-
Borde vara gratis tycker jag.
När vi kom in till stan spang vi en snabbis till h&m för att byta ett par skor åt mig (som jag fick i julklapp av sötnosigaste sötnosen förresten) tacktacktack :') men då fanns det inga storlekar kvar!
Så med besvikelse gick vi till bussen och åkte vidare till Birsta.
Sökte upp h&m även där men det blev ingen lycka där heller. Så jag fick lämna in dom och av pengarna jag fick tillbaka ska jag nu köpa nya tygskor på annan ort! :)
Hittade en väska på h&m också, men den var så stor så jag blev för liten i den enligt Joakim, och jag såg inte så jag litar på det omdömmet (((:
Lyckades införskaffa en grön & marinblå randig farfarströja från Carlings i alla fall, mycket nöjd! :D
Hittade en t-shirt också, en mycket fin favorit t-shirt, som jag slängde in till Jocke som stod i en provhytt på Carlings, tänkte prova den men när jag kommer in i provhytten ser jag till min stora fasa att Jocke ser ut som en gud i den, så med tårar i hjärtat gav jag upp den.
Han köpte ett par jeans därifrån också.
Jag behöver också jeans, men jag är snål och tycker att alla jeans ser konstiga ut på mig.

Vi kollade runt lite till och Jocke köpte en stickad kofta också, väldigt kramvänlig (((':
Åt extremt nyttig mat och sedan begav vi oss uppåt mot stadium.
Fastnade på onoff, känner mig extremt oteknisk, eller mitt hus och min närhet är oteknisk. Bara en dator och en mobil.
Jag vill ha; en tv, en Ipod, nya hörlurar, ny stereo, ny mobil och massa dvd-filmer och dvd-boxar.
Lär väl bara gå på 20 000 och det är ju inte dyrt,, eller? ;s
Hamnade på äventyr sedan när vi lämnade OnOff också, fick klättra och saker ::o damdamdaa,
Stadium har inga Converse fick jag klart för mig när jag kom upp dit välbehållen. Så lite besviken på Stadium är jag nu, ischa.
Mja, vidare gick vi i alla fall, upp till Expert.
Där man kände sig som en fjärt i yttre rymden. Jäklar vad stort det var!
Hann inte vara där så länge, för vi skulle hinna med 609:an tillbaka till stan, den enda som tar pengar.
Det gjorde vi också.
När vi var i stan igen gick vi in till mammis och pratade med henne lite, pappa kom efter ett tag och då flydde vi fältet upp till Stadium när också, och visst! Converse fanns, minsta storleken 43, naaaaajs.
Eller a.. fanns 37:or i rött, men jag vill ha vita, muhuhu. Men de röda sket sig också när dom var för stor.
Gick ner till mamma igen och åkte hem.
Jag fick damp i bilen. Även kallad överskottsenergi. Pratade hela vägen tror jag.

Väl hemma satt vi oss vid köksbordet och kollade på teveapparater på internet. Ska fan köpa en 47 tummare för 2500 av Raada. :') För så mycket pengar har jag, fast mjöö, vill inte göra av med dom på en tv :D pappa får betala!
Efter det kollade jag på skor.
Imorgon ska jag internet shoppa dom jag hittat :D Då jäklar blir dom vita Conversarna mina, och ett par svarta tygisar också,  hehahihö.

Men nu känns det som att det här blev ett långt inlägg som ingen orkar läsa så jag ger upp nu jag. No more skriving just nu.
Kollar på hockey istället, det är norrlandsderby nämligen :D

Kanske skriver sedan, i natt. För då är det nämligen hockey igen, och jag har en tendens att somna om jag inte får göra något medans jag kollar på det =D

Adjöadjö
2009-01-05 @ 20:02:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0