Bloggdesignen igen


Hahah det är mycket "igen" nu! Kladdkaka igen och bloggdesign igen :D

Bloggdesignen börjar i alla fall bli bättre och bättre. Men jag är fortfarande osäker på bakgrunden. Jag ville ha den turkos, lysande turkos, så det blir lite färg i det hela, men mamma, pappa och joakim röstade ner mig när det gällde det. Så jag har den grå för tillfället. Närmare våren får den bli turkos tror jag, den är fin med turkos bakgrund faktiskt!

Sitter just nu och kollar på Timrå och bloggar samtidigt. Det står 2-1 till timrå så det är mucho spännande. Äter kladdkaka gör jag också, eller gjorde. jag och joakim har blivit mega pro på kladdisar :')
Har hunnit duscha har jag också, och ätit konstig wook till middag. Blusch.

Nej, nu är det boxplay. Hejdå
2009-01-27 @ 20:46:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker din blogg är snygg!!!

2009-01-27 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0